Forsiden NyhederUGENS PORTRÆT – HELLE RAUN FRA MOSHI MOSHI MIND
jul
11
2017

UGENS PORTRÆT – HELLE RAUN FRA MOSHI MOSHI MIND

I DENNE “UGENS PORTRÆT” HAR VI MØDT HELLE RAUN FRA MOSHI MOSHI MIND. HUN GÅR OP I AT VÆRE TIL STEDE I DET, HUN GØR, OG AT MØDE KUNDERNE MED ET ÅBENT SIND. 

Hvad inspirerer dig til at lave det, du gør?

Mange ting. Jeg kan godt lide at være i et univers, hvor det giver mening, at det, jeg beskæftiger mig med, er til kroppen. Selvfølgelig fordi det er tøj- og kropsprodukter, vi handler med og har i vores univers, men også fordi, det giver mening på andre måder. At hele universet er så gennemstrømmet af noget, der ligger mellem linjerne og er inspirerende til at leve et liv, som man har lyst til. Hele det at være i det univers af moshi moshi mind.

Hvad er en god arbejdsdag for dig? MOSHI_06564

Det er, når der kommer glade kunder ind i butikken, og de er lige så glade eller mere glade, når de går ud. Eller ikke bare kunder, men folk i det hele taget.

Hvad har højdepunktet i din karriere været?

Her. Jeg har baggrund som blandt andet sufflør i teaterverden og hele den tilgang, der lægger i at arbejde med et kunstnerisk og kreativt fag, det synes jeg også, jeg har kunnet føre over på det her. Jeg har arbejdet som sufflør mest, og den der måde at arbejde med andre mennesker på, den bruger jeg dagligt. Det er selvfølgelig noget helt særligt at starte egen butik, så helt klart er det et højdepunkt. Det valg, jeg har truffet, har været meget bevidst i forhold til noget, der skulle toppe teateret. Det er en drøm. Jeg elsker at prøve noget nyt, og det er det, jeg topper med.

Hvad hitter lige nu? Og hvad kommer vi til at se mere af?

Vores brand er topgode til at ramme det, der passer til årstiden. Det er de lette, luftige varer, der springer folk i øjnene lige nu. Det er så indbydende. Det er også et meget sansende tøjmærke, og vi gør meget ud af at have duftlys tændt, og der er te, og vores kunder er også tunet ind på det sanselige og ved, at nu bliver der varmt, så de tænker “hvad er rart for mig at tage på?”

Vores striber hitter altid. De er klassikere hos os. Og så er der vores klassiske, helt særlige lyseblå, plus at vi har fået en hel serie af koralfarver, som også er populær.

Jeg tror, den klassiske lyseblå er everlasting sammen med striber. Jeg synes, at moshi moshi mind er gode til at krydre med små indspark, så der hele tiden i vores brand er den klassiske linje med små fornyelser.

Hvad elsker du mest ved din arbejdsplads?

Hele mindsettet i den måde, vi møder mennesker på. At være i moshi moshi mind. At være til stede. Moshi moshi er japansk og er en hilsen a la: ”Hej, kom til mig.” Så det er den her åbenhed og nysgerrighed, der gennemstrømmer det hele. Både i butikkerne rundt i landet og i mødet med kunderne. På vores sociale medier og bag kulisserne. Det giver så meget mening for mig.

Seneste nyheder

Alle nyheder

Tilmeld nyhedsbrev

Brandts Klædefabrik

Brandts Passage 8
5000 Odense
Denmark

kontakt@brandtsklaedefabrik.dk